Skinbooster

1 ml revive DKK 1500,-

1 ml soft DKK 2300,-

_______________

Prisen er for et kurforløb

Forløb med 6 ml revive DKK 6800,-

Forløb med 6 ml soft DKK 8100,-

Hvad er Skin Booster?

Skinbooster er en hurtigt voksende æstetisk behandling, som opfylder behovet for mange yngre patienter, der ikke ønsker volumen, men i stedet en mere glat og ensartet hud samt en forbedre hudkvaliteten. Skinbooster er også velegnet til den mere modne hud, til forbedring af elasticiteten og fastheden i huden samt udglatning af fine og overfladiske linjer i ansigtet.

Konsultation

Inden du kan blive behandlet med skinbooster, skal du først til en konsultation i klinikken. Her vil du blive undersøgt og få rådgivning omkring valg af behandling. Du bliver mundtlig og skriftlig informeret om behandlingen, metoden, bivirkninger og efterforløbet. Det er vigtigt, at du ved konsultationen oplyser os om medicinforbrug og evt. sygdomme og allergier. Ifølge dansk lovgivning skal du have minimum 48 timers betænkningstid, inden din første behandling med filler.

Inden behandlingen

Vi anbefaler at man ikke indtager visse former for medicin og vitamin 7 dage før behandlingen. Det drejer sig om smertestillende håndkøbsmedicin, fiskeolie og naturpræparater som alle nedsætter blodets evne til at størkne. Du mindsker herved risikoen for hævelse, blå mærker og blødninger på injektionsstederne.

Behandlingen

Der bliver taget foto af dig inden den 1. Behandling Huden desinficeres som det første og derefter injiceres skinbooster ind under huden i det ønskede område for at genskabe den manglende volumen og glød i huden.

Hvor lang tid tager behandlingen?

Behandlingen kræver ingen særlig forberedelse og tager cirka 30 minutter.

Efter behandlingen

Efter behandlingen kan det behandlede område være hævet og øm, hvilket ofte forsvinder i løbet af nogle dage. Derudover kan du opleve rødme og blå mærker som typisk forsvinder i løbet af en uges tid. Du skal ikke bruge make-up eller andre produkter de 4 første timer efter behandlingen, grundet infektionsrisiko. Du bør undgå hård fysisk aktivitet 24 timer efter behandlingen, samt alkohol da der er øget risiko for blødning.

Gør det ondt?

I forbindelse med behandlingen kan du mærke et lille stik når nålen bryder hudbarrieren. Det vil spænde lidt når hyaluronsyren injiceres ind under huden. Hvis du ønsker det, kan du inden behandlingen få bedøvelse på det område der skal behandles.

Effekten

Kort sagt gør skinbooster dette:

Hvordan virker Skin Booster?

Skinbooster fugter huden ekstra godt indefra, hvilket forbedrer den generelle hudkvalitet i overfladen. Samtidigt tilfører filleren en let fylde, der naturligt fremhæver de områder du ønsker. Behandlingen hjælper dermed med at genopbygge din huds elasticitet, fasthed og glød indefra.

Bivirkninger og komplikationer

Almindelige bivirkninger:

Sjældne bivirkninger og komplikationer:

Hvem kan ikke behandles med Skinbooster?

Vi kan ikke behandle dig, hvis du på tidspunktet for behandling:

Find os her